jag försöker förstå

faaaaaaaaaaan, ja vill inte. ja kan inte och ja orkar inteeee

jag lider varje dag medans du gått vidare, jag ligger hemma och gråter om nätterna medans du är ute och har kul. jag har gjort allt för dig medans du inte ens kan bry dig om mig nu, trots att du vet hur illa det är.
jag sväljer gråten, låter tårarna rinna. det hjälper inte, för du varken ser eller förstår mig.
jag ser hur våra minnen bara suddas ut och betyder noll för dig, medan jag varje natt tänker på allt det fina vi hade.
jag försöker förstå, men det finns ingenting kvar, jag har förlorat den jag älskat och
alltid gjort allt för.



det finns så mycket att säga, ändå hittar jag inga ord..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0