Jönköping

Redan söndag, alltså skola imon igen. Men det är bara gilla läget för det är ju såhär hela hösten och vintern kommer se tid. Blir så jävla tråkigt efter ett tag med alla rutiner, men snart är jag också arton och då blir det lite annorlunda, gäller att ta vara på helgerna ordentligt.
Hur som helst, jobbade igårkväll sen försvann jag med tåget och idag har familjen varit i Jönköping och shoppat. Mysigt att hela familjen för en gång skull kan göra nåt tillsammans.
Kom hem för ett tagsen och nu är jag heeeeelt slut! Sov hela vägen till jkpg, hela vägen hem och nu har precis stigit upp ur sängen haha.

Fick bland annat med mig detta hem idag
(ber om ursäkt för de kassa bilderna)

Parfym - Naomo Campell, At Night
Armband - H&M

Bh - H&M
Militärgrön skjorta - H&M
Jeansleggings - Veromoda
Vit blus med volang - Veromoda






som sagt, dåliga bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0