Nya krafter inför hösten

har haft en riktigt jobbig morgon, tårarna har aldrig tagit slut och jag har suttit fast i minnen och tankar...

men nu tar jag nya krafter.. för den här hösten ska bli bra! jag ska försöka lägga mycket energi på skolan. från och med den 23e augusti kommer jag även att ha häst, vilket kommer göra att jag får nåt annat att tänka på. sen ska jag ta tag i träningen oxå, jag vet redan nu hur jobbigt och tungt allt kommer bli i början, men jag har bestämt mig för att klara detta, eller rättare sagt så måste jag det.

det finns inga ord kvar, jag är så tom och svag. tanken av att det är såhär det ska vara gör mig panikslagen, är det såhär det ska se ut nu? varje morgon, varje kväll, varje dag.. ska jag vara utan dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0