två dagar med fina charlotte

okej, jag fick ge upp. hamnade gråtandes i sängen istället... haha. men nu är dom här igen, tur att jag inte gick ner i bara underkläder. dom hade väl aldrig mer kommit hit efter det ;)
ska snart ta en dusch och sen träffa Elin. Ikväll blir det utgång i lkpg, eller blir det att träffa våra falsterbo-vänner från åtvidaberg. får se lite vad som sker! men en sak är säker, och det är att jag ska umgås med charlotte hela kvällen och dagen imon :D saknat henne lagom mycket!

har insett hur tråkig min blogg är nu, klagar typ på allt och har nog inte lagt upp bilder på 100 år. men det ska bli ändring på det! om jag kommer ihåg laddar jag kameran inför ikväll.

Hörs senaree







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0