Underbara Fredag

Var ute och blev fotad av otroligt duktiga Sanna Brage förrut! :) riktigt fina bilder blev det iaf, alltid kul med lite nytt. Dock var det svinkallt och känner redan nu hur jag börjar bli lite tjock i halsen och rinnig i näsan.
Hoppas ni haft en bra kväll, jag själv har inte gjort så mycket faktiskt. Skulle gått på kräftskiva hos Bea men hoppade det, är fortfarande trött efter natten (misstolka mig inte nu)..


Bjuder på några bilder innan jag kryper ner i min stooora underbara säng








in action ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Ida, Ida, Ida .. Det heter PHADDRAR!! ;D Man stavar allt med PH.

Phös. Phest. Phadder. Och min Phaddergrupp = Phantomen!!!

YEAAAAH! ;)



Och du - Dina bilder! SJUKT SNYGGA!

2010-08-28 @ 00:58:00
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0