hööööööst

inte konstigt ja har ont i både nacke axlar o rygg när ja sitter i den här jävla datastolen typ dygnet runt. haha men efter inatt är det slut med det för på tisdag drar skolan igång igen och det känns väl sådär laaaaaagom kul. näärå men helt ärligt ska det bli ganska skönt att komma in i rutinerna igen, har haft en kanonsommar med massa bra människor så kanske dags att komma tillbaka till verkligheten igen.
kan passa på att tacka alla som gjort min sommar superbra, den har vart fylld med så mycket glädje och minnen jag aldrig kommer glömma <3
men saker och ting förändras och det blir inte alltid som man tänkt sig, men livet går faktiskt vidare för det. den här sommaren kommer iallafall alltid finnas med mig!

snart går vi mot höst och vinter, kalla och mörka kvällar. usch inget jag direkt längtar efter, förrutom hösten litegrann. mest av allt för att få inskaffa en helt ny höstgarderob, men sen alla mysiga höstkvällar när man ligger under filten med någon man tycker om och en massa tända ljus.. det kan va bland det mysigaste som finns, och utanför hör man träden blåsa och regnet pissa mot fönstrerna. åhh nu längtade jag helt plöstligt! men det där med att ha någon man tkr om som sällskap kan vi nog stryka haha, men jag klarar mig finfint ändå.
det är inte långt kvar till man fyller 18 heller, bara 1,5 månad kvar typ och sen jäävlar har jag mycket att se fram emot. ska se till att ta tag i körningen oxå, ligger väl inte direkt i fas om man säger så...

Puss & Godnatt
hörs imon snyggingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0