About Me

Smeknamn: 
inget alls
Låt som när du är ledsen sörjer till?
nothing compares to you & massa andra. är en suckers för lugna fina låtar
Vad får du oftast komplimanger för?
rumpa, ögon och hår
Hur imponerar man på dig?
kan inte säga precis hur, men genom att bara va dig själv och inte va för på
Vad saknar du:
väldigt mycket, bland annat falsterbo
Hade du en bra kväll igår:
ja, det hade jag allt
Är du blyg?
nej, oftast inte. bara om jag inte känner mig bekväm med sällskapet
Sysslar du med någon idrott: 
yes, en riktig hästtjej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
ja, faktiskt
Är du nöjd med ditt liv:
oftast, ja!
Är du bortskämd:
de säger visst det.
Vad gör du i morgon:
går till skolan, tar hand om hästen och skakar rumpa på MK
Vad är det värsta du vet?
lögner
Vad är det finaste du fått?
oj vilken svår fråga, en underbar familj helt klart.
En speciell dag du minns:
Den 23:e juli
Du samlar på:
blir nog smycken dåå
När grät du senast:
ibland är inte livet alltid så lätt.. igår.
Hur gammal är du om fem år?
23
Vem var den sista du träffade?
mamma o pappa
Hur lång är du?
161 cm typ
Vilken var den senaste film du sett? 
minns faktiskt inte,
Vem ringde du senast? 
Eliiiin
Hur löd ditt senaste sms och till vem? 
raderar alltid skickade sms men tror det va till elin angående ett par shorts haha
Vad är dagens planer? 
dagens har bestått av shopping i jkpg, ikväll händer inte mkt mer. sooooova
Föredrar du att ringa eller skicka sms? 
gillar att va lite flirtig på sms, är det viktigt ringer jag. "sms är för fega människor" haha
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? 
gifta!
När såg du senast din mamma? 
nyss
Vilken ögonfärg har du? 
klarblå
När vaknade du idag?
klockan ringde vid 8
Vilken är din favoritplats?
havet, utomlands
Vilken plats föredrar du minst?
där jag inte känner mig trygg
Var tror du att du befinner dig om tio år?
på en plats där jag har familj och lever lyckligt, troligtvis i sverige
Vad skrämde dig som barn?
våran källare haha
Vem fick dig att skratta senast?
familjen
Sover du med eller utan kläder på dig?
underkläder
Hur många kuddar har du i sängen?
har bara 2 kuddar i min stora säng och har lärt mig att sova me båda nu
Har du någon gång spytt på fyllan?

EN gång, o de va i somras
Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
skor
Är du social?
ja, det är ja allt
Vad skulle du göra om du vann en miljon?
antingen resa eller flytta, shoppa & sen skänka en del
Tycker du om kinamat?
helt okkk
Tycker du om kaffe?
jadå, de funkar ibland,
Sover du på någon särskild sida?
ah vänster oftast
Tycker du om att mysa?

jag älskar att mysa
vad är du beroende av?
musik och mina fina vänner
Känner du någon med samma födelsedag som din?
yes, en nära vän till mig. sen vet ja att kajsa bergkvist fyller samma dag, känner ju dock inte henne ;)
Vill du ha barn?
absolut, 1 eller 2
Vad spenderar du helst pengar på?

kläder och andra saker som gör mig glad
Vad var det senaste du stoppade i munnen? 
tro de eller ej, mat :p
Flirtar du mycket?
nybliven singel, har man nåt att förlora? men inget jag brukar göra direkt..
Vart togs din profilbild för din blogg?
hemma i huset för ett årsen typ
Kan du byta olja på bilen?
haha va? vet inte ens hur man öppnar ett bensinlock eller vad de heter
Vilken var den senaste bok du läste?

läser tyvärr aldrig böcker, läste några rader från "Egoboost" förra veckan
Läser du dagstidningen?
ja, ibland. är lite beroende av horoskopen. när jag åkte tåg var det ett måste varje dag.
Dansar du i bilen?
nej men sjunger
Vilken radiostation lyssnade du på senast?
ingen aning, rixfm eller nåt
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
minns ej, nåt i skolan kanske
När var du i kyrkan senast?
på farmors begravning för 2 år sen <3
Hur känner du dig nu?
trött och lite nere..

Kommentarer
Postat av: julle

jag kan säga att din jävla källare skrämde mig med!

2010-08-29 @ 23:34:45
Postat av: Anonym

den skrämmer de flesta på nätterna ;)

kmr du ihåg alla "fyllegubbar" vi va så rädda för oxå haha

2010-08-30 @ 15:46:50
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/
Postat av: julle

haha jodu, det lär jag aldrig glömma :(

2010-08-30 @ 16:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0