Back

Hej på er!
Sorry för kass uppdatering men har inte riktigt hunnit med att blogga. I Fredags var jag som sagt i Linköping och igår jobbade jag precis hela dagen/kvällen, senare på kvällen stack jag till F. en stund för lite mys, gick hem och sen låg jag uppe halva natten och pratade i telefonen så idag var det behövligt med en sovmorgon..

Jag har lite att ta igen i det så kallade schemat. Vad jag hade på mig i förrgår spelar väl inte jättestor roll, hatar att ta bilder på outfits varje dag men kanske skulle bli bättre på det. Igår skulle jag skrivit om mina syskon och jag har en storebror som heter Viktor. Han har för inte alls längesen flyttat ihop med sin tjej i en lägenhet. Vet inte vad mer jag ska säga, vi hade nog inte världens bästa relation för nåt år sen men nu är det helt tvärtom. Tur han är hemma några dagar i veckan!

Sen ska jag ju tydligen berätta vad som finns i min handväska men jag använder väldigt sällan det, åker jag och shoppar tar jag alltid bara med mig bankkortet i fickan. Vad mer behöver lixom? Haha.
Nää men har jag väska är det typ plånbok, läppglans, i-Pod med. Är inte den som går runt med neccicären i väskan vart jag än ska..



saknar min fina robine som har vart i Tyskland, men snaaaaaaart ses vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0