Bästa julklappen kvar!

Vaknade rätt tidigt idag men skönt att iaf få slippa ställa klockan, första gången jag hade lite sovmorgon sen jullovet började.
för er som vill veta kan jag rabbla upp lite av det jag fick igår;

- presentkort på två körlektioner
- presentkort på H&M
- presentkort på Gina
- presentkort på Cream
- presentkort på MQ
- smycken
- parfym
- myskläder från Bikbok (världens finaste)
- Oliv-sett
- underkläder

det var typ det, sen lite lotion och sånt där smått.. hade inte önskat mig något alls iår så blev mest bra-att-ha-saker vilket faktiskt uppskattas.
men den bästa julklappen har jag köpt till mig själv och den får jag om två veckor..... :D
plus att min Iphone kommer om några veckor!!









haha så sjukt snygga bilder, bjuder på mig lite såhär till julen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0