Festår

herregud vilken dag, men jag har haft så sjukt kul att det är värt varenda lidande för bakfylla..

"vad händer i veckan"? Det händer inte mycket mer än körkortsplugg fram till helgen och sen är det lika fullspäckat som alla andra helger.
På lördag blir det nog utgång och jag skäms över att säga det, men jag har festat/vart ute nästan varje helg sen jag fyllde i Oktober och har iaf 5 kommande helger med olika fester.
Men man tar studenten en gång och man är bara ung en gång och därför tar jag vara på det här året nu, härnäst är det julshow och julmiddag på schemat, nästa vecka till och med.


I pull down the window
Feeling the wind blow
I need to breathe in something new

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0