Genom eld

Hej på er, jag kom nyss hem från stallet! De frågade mig och jag ville vara med i en kadrilj på deras juljippo iår och idag var det övning, har inte suttit på en häst sen i september/oktober typ. Märkte att jag faktiskt saknar ridningen en hel del och redan nu känner jag att jag kommer ha träningsvärk imon haha.

Igårkväll var jag som sagt hos Skobe, älskar lugna myskvällar med tjejerna lika mycket som vilda utenätter har jag kommit på. Har blivit en del partaj senaste tiden så ibland uppskattar man faktiskt att bara ta det lugnt, speciellt på vintern då allt bara är jobbigt och kallt.

Ska se om jag kan hitta några roliga bilder från kameran och sen ska jag sätta på en film och gosa ner mig under täcket, hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0