Good days

Bad update, i know.. men jäklar vad dagarna går fort nu!?
Senast jag skrev var ju i förrgår, först käk hos mormor som var svinigt gott och sen vidare till jobbet. Efter det kom Filippa och gjorde mig sällskap över natten för på morgonen stod Norrköping på schemat. Tog tåget och mötte sen upp Charlotte, fick med mig massa hem! En hel del till nyår och lite annat smått och gott.
Både jag, Charlotte och Filippa tog tåget hem till mig för myskväll med taco och film. Sen sov Charlotte här och jag saknar henne redan, hon åkte härifrån vid tre och efter det hade jag körlektion. Fullt upp.......

Men nu är jag hemma, har precis käkat och ska snart fixa här hemma med alla nya kläder som jag på nåt sätt måste få in i någon av garderoberna.. Sen ska jag lägga mig i sängen och läsa nya Solo!




Kommentarer
Postat av: Steffe

Tycker Du ska läsa i teoriboken istället....

2010-12-29 @ 12:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0