Juldagen

Godmorgon!

Kan börja med att säga att kvällen igår var kanon! Det var så sjuuuukt mycket folk att dom inte kunde ta in mer, tror det är 1800 dom tar in som mest och alla var på samma ställe, dansgolvet och baren.
Hade faktiskt riktigt kul förrutom att jag krocka med en tjej på nåt sätt så jag höll på att svimma..
Camilla kom hit runt 6, käkade lite pizza och bara pratade igenom allt som hänt sen vi senast sågs vilket var ett tagsen. Sen drog förfesten med oss själva igång vilket spårade totalt haha, med min pappa som sällskap blev det "bara rent vatten" och Fångarna på Fortet. Värd kväll!

Idag blir det först käk hos mormor och sen direkt till jobbet. Just nu lever jag på topp som om jag vore gjord av pengar, så dom här extra pengarna behövs verkligen. Jag väntar ju på min Iphone 4, plus att det händer en stor grej nästa fredag som jag inte vill säga än och sen all min shopping på det..

Hoppas ni hade en bra kväll igår, de flesta var väl ute på krogen antar jag! :-D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0