Julmiddag/Fest

- Ett annat ögonblick: dum som jag är fattar jag inte ens vad jag ska skriva? vadå ett annat ögonblick, men antar ett ögonblick som är lite speciellt kanske? hur som helst, då måste jag säga Grekland-resan år 2002 med familjen där vi träffade en familj från Kungsbacka som vi fortfarande har väldigt bra kontakt med! den resan var underbar, minns det som det vore igår.


kom nyss ur duschen, ska fixa mig och sen bege mig på förfest! ikväll har alla 3or julmiddag och därefter dans och party natten lång. jag börjar jobba imon kl. 10 men några glas slinker nog ner.
förresten så har jag nog inte fattat att vi har jullov än.. så himla skönt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0