Linköping all day

Godmorgon damer och herrar!
Min kväll igår blev inte riktigt som jag tänkt mig, men orkar inte ta upp hela den historian just nu...
Hur som helst, idag ska jag och Robine julhandla lite i Linköping. Tyvärr startade min morgon inte direkt bra, vaknade jättetidigt och var helt svullen och röd kring ögonen. Vet inte hur det kommer sig men känns som nån inflamation, kliar massa omkring ögonen oxå.. :/ Aja.

Tar tåget runt 12 kanske och hoppar några timmar, sen hem och bara byta om och äta och sen ta tåget upp igen för ugång med Bea! Kommer bli så jävla kuuuul, ska dock försöka ta det lite lugnt nu eftersom det är väldigt många fester inplanerade.




vill-ha-sommar-igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0