olyckan inga visste om..

mitt favoritminne: oj vad svårt.. jag har så otroligt många starka minnen med olika personer. ett minne som jag tyvärr fortfarande har med mig är när jag och victoria gick omkull med en häst för två år sen typ. små och helt galna red vi två stycken på samma häst och ja, det slutade riktigt riktigt illa.. båda två på sjukhus och hästen skadad nästan ett år framöver. Detta är ju inget favoritminne om man säger så...

min favoritfödelsedag:
måste nästan varit min stora 18års fest nu, väldigt svårt att komma på en favoritfödelsedag sådär.. tycker alla födelsedagar när man var liten var så mycket mer uppskattade, nu känns det nästan som vilken dag  som helst att fylla.

detta ångrar jag: är inte den som går runt och ångrar massa saker, även att man ibland önskar vissa saker var ogjorda.


nej nu måste jag kila till tåget, hej så länge!

Kommentarer
Postat av: julle

det var mer än två år sen iallafall. käre nån vilken grej..

2010-12-19 @ 15:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0