Parents

När jag precis såg att jag skulle skriva ett inlägg om mina föräldrar idag vart jag full i skratt, de vill absolut inte finnas med i min blogg men ändå läser de den flitit varje dag, speciellt mamma haha.

Hur som helst, min mamma ställer alltid upp för mig och har hela tiden gjort precis allt både för mig och min bror. Hon är väldigt social och öppen vilket jag ärvt av henne, älskar att prata och är både uttåtriktad och väldigt nyfiken. Vill också ge en stor eloge till mamma för allt arbete hon gör, jag förstår inte hur hon kan ha så jävla mycket energi samtidigt som hon jobbar häcken av sig med både sitt ordinarie jobb + företag.
Min pappa är en bestämd herre som ibland kan ha hett temeperant, vi är väldigt väldigt lika. Men ska tillägga att pappa har sjuk humor, vi skrattar åt precis samma saker som ingen annan tycker är kul. Vi är väldigt lika, i både sätt och utseende. Alltså störst bäst och vackrast? Hehe.
världens bästa och finaste föräldrar.


lägger upp en bild mot deras vilja, får väl se om den får vara kvar haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0