Telefonjävel

Väntar på mamma och pappa som är på väg hem från Linköping med en massa julklappar. Kanske göra som jag alltid gjorde när jag var liten, gick ner i källarn och rotade där jag visste att de gömt allihopa haha. I år har jag dock inte önskat mig nånting :o Jag har ingen aning om vad jag vill ha, blir nöjd med vad som känns det som. Ett bevis på att man har det mesta kanske..
Jag har legat och pluggat lite körtkortsteori nu, går rätt bra faktiskt men har lite svårt att bara koncentrera mig på en sak, blir så lätt rastlös. Men nu jäklar, måste ligga i om jag ska ha det där körkortet nångång.

En annan sak.. är det någon som försöker nå mig med sms så kommer jag troligtvis inte svara. Min telefon cpar och det ända som går är att ringa, så fort jag försöker skriva sms avslutas det och sparas i utkast! :( dags att byta telefon tror jag.

Ringde mamma och bad om en kebabsallad på vägen hem......... hehe jag är allt lite bortskämd.



bild från förra vintern på Selma Spa

Kommentarer
Postat av: Ronja

haha! vad vare jag sa.. om kebabsalladen!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0