The last day

har fortfarande inte kommit på nåt speciellt ögonblick, det finns väl mycket jag verkligen minns men inget direkt jag upplevt som vart ett ögonblick..
idag ska jag tydligen skriva om min tro och ja.. jag har ingen tro!? jag tror absolut inte på gud eller nåt sånt, jag svär nog alldeles för mycket för att ens kunna göra det hehe. näärå men däremot tror jag lite på ödet typ "alltid har en mening", lite så är det nog.

nu är jag hemma från jobbet, ska bara ta det lugnt ikväll. tror det är hockey på tv så tänkte krypa ner och kolla på den. imorgon är det sista dagen på Skobes, rätt tråkigt faktiskt.. men man vet ju aldrig om jag hamnar där igen.



gammal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0