robine bremer

www.robinebremer.blogspot.com
Gå in och läs Robines söta inlägg om mig, bad henne blogga och fick henne att skriva ett helt inlägg om mig hehe. Jag tänkte bara lika generös och skriva ett inlägg om Robine så varsågoda.

Första gången vi träffades:
Första gången vi träffades var förra nyår när jag var tillsammans med Jeff, då var jag med deras familj och Robines familj i Linköping och körde laserdome. Vi skrattade så vi nästan tjöt, jag minns att vi sprang in i varann hela tiden. Några månader senare var jag och Jeff och åt middag med Robine och Emil och efter det lossnade allt, efter det har vi träffats mer och mer och nu ses vi väldigt ofta.




Hur är Robine:
Jag kan inte annat än att hålla med Robine här för vi är snarlika. Alltså i personlighet beter vi oss precis likadant, det är allt jag kan säga. Kan verkligen lita på henne och vet att hon alltid ställer upp.

Vad gör Robine på fritiden: Hon gör som mig, häller flaskan upp och ner. Haha nejdå men hon festar (bäst med mig) drillar vilket jag inte fattar hur man gör alls och sen umgås hon alltid med någon för hon blir nämligen ganska lätt rastlös.

Robines bästa sida: Robine har många bra sidor men en sak som verkligen betyder mycket är hon alltid bryr sig och kommer med tips och råd, eftersom vi är väldigt lika i tankarna också så brukar det fungera med hennes puschande, det är bra. Sedan får hon mig alltid att bli glad av nån konstig anledning!

Något jag vill uppleva med henne:
Måste först och främst säga tvärtom än vad Robine gjorde här för jag vill verkligen åka utomlands med henne även att det skulle bli kaos haha.
Sen skulle jag vilja åka iväg på en spa-helg och bara ha några tjejdagar med shopping och utgång nånstans!




Beskriv Robine med 3 ord: Underbar, Äkta och Rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0