a story

hej och hå.. jag tänkte berätta lite om natten i stora drag, men först av allt vill jag säga att jag kommer sakna min klass sjukt mycket, det börjar gå mot slutet.. :(

började med förfest hos Kevin nångång vid 12 halv inatt, sen vidare till en annan kille där festen fortsatte och sen börja vi lucca för en lärare i fröafall, spåårat.. jag har ett minne av att jag blev knuffad in i deras sovrum haha stackars hans fru alltså.
sen taxi vidare till norraby där de andra lärarna bor, blev bjudna på fika och sen träffades de flesta 3or på stan för att dansa kring stora granen. efter det for jag vicke och alex iväg på egen hand, ska väl inte skriva ut precis vad som hände haha men det var en helt galen kväll, vi slutade lucca typ halv 5, var på statiol och köpte korv så fort de öppna kl6 och sen skolan där det spårade ännu mer.. dans kring gran och juldans, helt stört roligt. utan att ha sovit en blund, fortfarande onyktra och sådär lagom fräscha begav jag mig hemåt imorse och sen har sängen vart min bästa vän, sovit konstant och kollat på film typ.

- där har ni natten i stora drag, detaljer ska vi nog behålla för oss själva.. skulle laddat upp lite bilder men tar ju hundra år plus att jag inte har många normala


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0