Julshow

Tjohooo, idag är der redan torsdag! På tisdag har jag jullov och det ska bli äckligt skönt asså, fyfan vad jag ska njuta!!
Sovmorgon idag igen och hade bara en lektion där vi lyssnade på en tjej som var och prata om alternativ till efter gymnasiet.
Efter det blev det lite övning till måndagens julshow och det kommer bli så sjukt kul, ska se till att någon filmar och tar bilder.. Slutade redan vid halv 11 men väntade i skolan ända till halv 4 av nån konstig anledning då jag hade körlektion haha fråga mig inte varför jag inte cykla hem. Hur som helst, nu är jag hemma och har sprungit runt och provat kläder hit och dit.

Hör av mig sen




dagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0