Mina närmaste vänner

Nu kom jag hem.. lagom trött tjej. Ska snart krypa ner i sängen och mysa lite, men innan det tänkte jag berätta om mina bästa vänner, det är vi fem tjejer och kommer alltid vara.

Filippa Skobe





jag orkar inte leta efter några normala bilder haha. men med denna underbara filur har jag alltid kul, tror ingen har samma sjuka humor som vi.. så omtänksam och fin person! underbart glad och positiv tjej. loooove.



Victoria Wahrby








min andra halva, vi delar precis allting och då menar jag allt. läskigt lika och lyser alltid upp vardagen.
du har en så otroligt stor plats hos mig fina victoria

Alexandra Bitterlich




jag har rensat min dator så har inte mycket bilder men denna genomsnälla tjej har jag känt sen barndomen, vi har sjukt starka minnen tillsammans och jag skrattar bara jag tänker på allt. lyssnar alltid och finna hela tiden där när man behöver henne. Känner mig trygg med henne!


Beatrice Edler





En tjej jag kommit så mycket nämre sista tiden, sjukt glad och en helt underbar person som jag har väldigt lika tankar och värdeningar med. lika motiverade och lika galna. PUSS hjärtat


Jag älsker er alla.
--

Detta är mina allra närmsta vänner, jag har väldigt många när vänner som är helt fantastiska, orkar inte lägga upp bilder på alla men några av mina närmsta och bästa vänner är också Elin Gladh, Filippa Wennerholm & Robine Bremer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0