(y)

Lite dålig uppdatering men helt ärligt hinner jag inte med, dagarna bara flyter på nu och jag går runt med ett stort leende på läpparna. Igårkväll var jag hos Robine, vi hade riktigt söndagsmys med massa god mat, godis och film. Båda var trötta och bakis, jag somnade i soffan och vräkte i mig flöt vartannat haha.

Idag har vi haft julshow och jag ska försöka slänga upp några bilder från det, älskar att våran klass är de ända som verkligen kan släppa loss. Skiter faktiskt i vad andra tycker, måste säga att det var rätt torr stämning menmen, vi gjorde det till det bästa och hade lika kul som vanligt.

Har försökt få bort all blå färg jag hade på hela kroppen vilket gick sådär, får väl ta ett till dusch och sen ska jag och Filippa ut på stan en sväng. Bra Måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0