a change

yes, dagarna bara rullar på och idag är det fredag. Underbart!
Igår blev det först att gå i skolan, sen stan en sväng, klippa sig och efter det middag och lite gott vin hos Bea för att fira hennes 18-årsdag. Med andra ord en bra dag! Är skapligt nöjd med frisyren oxå, klippte av en hel del på längden och klippte upp det, bilder kommer nog så småningom.

Idag vet jag inte vad som händer riktigt, har två lektioner kvar nu och sen blir det iaf stallet. Sen vet jag inte om jag hänger med på hockey ikväll, efter det har jag ingen aning hur kvällen ser ut. Återstår att se :)

Som jag redan nämnt blir det nog lkpg imon, men hör av mig mer om det ikväll eller imon!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0