En välbehövlig helg väntar på mig

bra dag i skolan idag! och nu är det helg, så jävla skönt.
Ikväll ska jag äntligen få träffa Elin, det är helt sjukt att det nästan är tre månader sedan vi träffades och verkligen pratade ut.. får bara inte hända med bästa vännen, dock vet vi ju var vi har varandra ändå =)

Ska ta mig en promenad till stallet idag tror jag, skönt i det härliga vädret!
Var väldigt tveksam att gå till skolan imorse när jag fortfarande inte kände mig helt frisk, men jag tog steget och gick upp det kändes bra att jag tog tag i allt för nu är redovisningen också avklarad.

Hörs ikväll!

Imon ska det jobbas heeeela dagen, skjut mig någon tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0