Even if the sky is falling down

Måste säga att jag inte alls haft någon lust till att blogga i helgen, men för eran skull så skriver jag ihop lite rader nu :)
Jag nämner inte mycket om 18-årsfesten, var inget vidare tycker inte jag, kanske berodde det på mig själv, men jag har haft roligare om man säger så.
I Fredags stod jobb på schemat, 09.00-15.00. Ett ganska slappt pass, men ändå rätt goa cash. Efter det blev det att åka hem och ta det lite lugnt och sen packa väskan och sticka till Mjölby. Var hos Jeffs mormor och morfar och åt oss mätta först och sen blev det slapp vid tvn. Härlig fredagskväll!

Det är redan Lördag och mitt lov är snart slut. Det här lovet har inte vart till mycket hjälp direkt, känner mig inte ett dugg utvilad och jag känner mig inte ett dugg pepp på att börja skolan igen.
Jag vet inte om det har märkts i bloggen, men jag är/har vart lite down just nu och tycker inte något är speciellt kul. Eftersom jag inte vet vad det beror på så skyller jag på den här hemska årstiden. Men som jag säger, man kan ju inte alltid vara på topp. Då skulle man ju inte uppskatta lyckan :)

Hur som helst så blir det en lugn kväll, har sovit några timmar och nu har jag precis käkat taco.
Tror jag bänkar mig framför tvn ikväll, känner inte någon större lust till att gå i detta skitväder. På tal om väder, fick vänta 2 timmar idag på stationen när jag skulle åka hem, kaos överallt och folk som jublade när tågen inkom haha.

Hörs kanske senare ikväll
ha en bra helg alla, och njut ordentligt ni som har erat lov kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0