Ge mig sommar nuuuuuuuuu någon

Tog mig en skön sovmorgon idag, precis vad jag behövde. Efter det har jag bara vart i stallet och klarat av några viktiga samtal. Har bland annat ringt till MQ i Linköping angående APU så ska dit i slutet av veckan :)

Ikväll blir det hockey, lite extra kul när det är en derby-match och när det troligtvis kommer vara fullsatt.
Men innan det ska jag vira in mig i täcket och se om det går nåt bra på tv, borde plugga men det får bli imon.
jag-är-så-jävla-skoltrött

Ikväll kommer eventuellt resan till Turkiet bokas, Modevisning i slutet av Mars, Falsterbo och en hel del annat kul väntar. Så det är bara se framåt! Snart är de ju faktiskt sommar också =)

Sköt om er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0