Happyface

plockat ut både min och viktors garderob så vi kan byta nångång, så nu är mina kläder iordning :) Det är knökafullt i båda mina garderober, fattar inte hur mycket kläder man samlar på sig. Ändå slängde jag 4 kassar, haha.
Aja, har hunnit med Gullan idag oxå. Dock kan jag inte rida, ska nog inte göra det på hela helgen.
Hängde med mamma och handlade, så nu sitter jag här och proppar i mig godis, och det är ungefär så min kväll kommer se ut oxå. Ska bara va hemma, äta gott och ta det lugnt.

Behöver egentligen plugga, men känner inte alls för det.. får se om jag kan få lite gjort imorgon istället.
Nu vill jag ha vår, det har kommit in så sjukt mycket snyggt i butikerna nu! Älskar att det är mycket pastellfärger och volanger i vår/sommar :) Det ska tydligen vara en blandning av romantik/klassiskt, me like!

Nej nu blir det att slänga sig i soffan och sätta på en bra film.
cyyya


Kommentarer
Postat av: julle

s l ä n g d e du fyra kassar? har du glömt att jag existerar? :(:(

2010-02-12 @ 17:40:46
Postat av: julle

s l ä n g d e du fyra kassar? har du glömt att jag existerar? :(:(



hehe krya på dig !

2010-02-12 @ 17:44:34
Postat av: sofie

va ska du plugga ?? :O

2010-02-12 @ 20:12:05
URL: http://sofajblondin.devote.se
Postat av: Ida Nilsson

hahaa juliafulia, kläderna finns fortfarande kvar men de va bara gammal skit :)

Sofie, ja ska plugga Fe

2010-02-12 @ 21:03:56
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/
Postat av: julle

hmmm lite tveksam om jag kan lita på dig när du säger "gammal skit".. men säger du det så! ;)

2010-02-13 @ 16:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0