I'm Ridin' solo

Jag mår så mycket bättre idag, sköönt (:
Det är söndag och jag vaknade skapligt tidigt. Har städat rummet, skrivit vad jag ska packa och just ätit middag.
Har prov imon så måste plugga lite idag, men det skjuter jag nog på till ikväll.
Jag och min bror har inte bytt garderober än vilket gör att hur jag än gör så har jag ingenstans att lägga mina kläder, så de ligger antingen på golvet eller sängen. Annars har jag damsugit och plockat undan överallt, händer inte så ofta. Hehe.

Ska ta mig till stallet idag, men orkar inte rida idag eftersom jag är/har vart sjuk

Vi hörs senare

förövrigt rullar Jason Derulo på listan nu, han har gjort mycket bra han.
Far Away med Jay Sean och Keisha Buchanan är en annan låt som är omtyckt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0