Inte långt kvar!

Precis kommit hem från stan, fick med mig alldeles för mycke med mig hem kan man väl säga.. vågade knappt berätta för mamma, hehe. Får leva fattigt nu ett tag, går åt några tusen till Tyskland oxå. Ska nog va glad att jag har jobbet trots allt! :)

Gullig blus från Lindex
Trosor
Halsband
Armband
Nagellack
Lösnaglar










Där har ni en del av vad som fick följa med mig hem idag!

Ska packa inför Tyskland, lägga fram pass och grejer nu. 3 dagar kvar :D
Jag skäms över att säga det, men att shoppa gör mig till en ny människa, haha. Är så jävla glad nu!
Puss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

dä där var inte mycket?

2010-02-08 @ 21:14:14
Postat av: Ida Nilsson

nej, men har ja sagt att de va allt? EN DEL stod de, för dom som kan läsa :)

2010-02-08 @ 21:27:43
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/
Postat av: sofie

snyggt :D

2010-02-08 @ 21:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0