jag är dagens hurtbulle!

hemma från stallet för en stund sen & har precis tagit mig en dusch nu :)
Gå till stallet, träna två hästar, gå hem igen = dagens hurtbulle
fan va jag är duktig ibland, och jag ska tala om att det var inget dåligt pass på hästarna ;) lär ha träningsvärk imon..
Första gången jag satt på Zandra, ridskolechefens tävlingshäst. Satt med ett leende på läpparna hela passet, haha. Efter det bytte vi tillbaka och jag red min egen lilla skit.
Ikväll ska jag till Elin. Äta gott och bara umgås :) Det var så sjukt längesen och jag har längtat ihjäl mig efter henne, så det ska bli riktigt skönt att äntligen få träffa henne.




Jag har kommit på mig själv hur skönt det är med lugna fina låtar, gamla som nya. Alla tankar kommer fram och man lixom får ett leende på läpparna ( :
På tal om leende på läpparna så har jag mycket att se fram emot nu och det gör att allt blir så mycket lättare, trots att det är sjukt mycket i skolan och man sätter en hög press på sig själv.

- Tysklandsresan
- Komma igång med vårens träningar/tävlingar
- Modevisningen 23 Mars
- Stockholm
- Göteborg i sommar
- Troligtvis utomlands
- Falsterboveckan

Det är en del vad som kommer hända framöver.. Det är bara fyra dagar kvar till Tyskland och jag har fullt upp fram tills dess, när fan ska jag hinna packa!? Aja, sånt löser sig.


ha en bra helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0