Måndagmorgon

Godmorgon!
Ny dag, nya möjligheter som man brukar säga. Vi har nu gått in på en ny vecka. Jag går bara Måndag och Tisdag i skolan, friluftsdag på Onsdag och på Torsdag åker jag till Tyskland. Det ser alltså ut att bli en ganska bra vecka =)

Slutar ganska tidigt idag, då blir det stan en sväng och sen rida lite häst. Måste packa oxå, har inte orkat ta tag i det. Sen måste jag hinna växla pengar till euro, fan vad det är mycket som ska fixas innan man reser då? och allt ska va klart till tisdag för på onsdag har jag ingen tid alls, yes! Nu vet ni.

jag vill hem och sova, känner mig fortfarande lite hängig faktiskt.
Aja, hoppas ni får en bra dag vänner :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0