Missar Londonresan..

lite komiskt att jag alltid bloggar när jag är i mjölby. typ ända gångerna jag har tid, jeffen är iväg och tränar som vanligt och jag ligger här och väntar nu. Men idag blev det en långpromenad med malin och kalle, riktigt skönt trots den bitande kylan faktiskt. sen har vi suttit och kollat på os, och så hamnade man här..

har sån extrem huvudvärk nu, kan nog va på grund av allt tjat i skolan idag. det var så jäkla mycket gnäll om allt idag, haha. för pengarna vi tjänar för modevisningen (typ 100 000) kommer det troligtvis bli en resa till london. dock är det den helgen jag är i turkiet, så missar det. så jävla surt när man vart med och slitit för allt de här, menmen. jag får det nog bra jag med =)

har inte mycket att berätta, är lite trött idag eftersom jag både va i skolan + jobbade igår, inte så vanligt för en tjej som mig om man säger så. tycker lite synd om hästen min oxå, pappa har fått ta hand om henne två dagar nu och jag har inte ridit sen i lördags, stabilt! får ta oss en riktig sväng och pulsa i snön imon, ridhuset är avstängt på grund av snöras-risk..

ehh, ja bara babblar nu.
hörs imon!

puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0