Modevisningen närmar sig

Händer resten av veckan:

tors - skola, stan, klippa mig, 18-års middag, plugga?
fred - skola, rida, plugga om jag orkar, hockey
lörd - rida, lkpg med jeff och lite käk med några på kvällen
sönd - plugga med sofie hela dagen, rida


det är så mycket i skolan nu att jag varken vet in eller ut, men det är sånt som löser sig. Brukar bli lite
sista-minuten-plugg sådär dagen innan det är dags att lämna in inlämningar/skriva prov.


Säger Godnatt nu, är så grymt trött så ska bli skönt att sova!


En sista sak bara; För er som är intresserade finns det nu biljetter att köpa till Modevisningen den 23 Mars. Tro mig, detta vill ni inte missa!
Bara att höra av er =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0