Slappdag!

blev en natt på akuten med jeff som skadade armen igår på träningen, farlig sport de där.. och otur har vi haft både han och jag, för bara några veckor sen var det ju jag som låg där.
det va som tur va inte så allvarligt, men va hemma sent så det lockade väl inte speciellt mycket att gå upp tidigt och ta tåget till tranås. bestämde mig för att skita i skolan idag istället, hade inte nåt viktigt idag och sen har jag mått lite illa, och jag är inte den som brukar va hemma från skolan i första taget så. menmen, har haft en riktig mysdag med jeffen istället.
sen har jag vart ute och ridit nu, snart blir det att ta en skön dusch och efter det väntar historiaboken..


Förresten, lite pinsamt att säga men..det var över 1,5 år sen jag klippte mig men imon äntligen åker en del bort. vet dock inte vad jag ska göra än, men blir väl som vanligt att bara ta bort det slitna. återstår att se om jag vågar göra nån ordentlig förändring. hur som helst vill jag iaf ha kvar mitt långa hår.


nej nu blir det en varm dusch, bloggar senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0