Sommarplaner

jag vaknade ganska tidigt vilket inte är så ovanligt, hehe. Så tog mig en superlång dusch och gjorde mig en god frukost =) Nu sitter jag här och lyssnar på härlig musik och bara njuter.
Éfter gårdagen ser jag fram emot sommaren så grymt mycket! Ser ut att bli en utomlandsresa ändå, fast med familjen. Vi tjejer som hade tänkt åka kan aldrig komma överens, haha. Men mer om det när allt är klart! :)
Tänk sen när man kan gå runt i shorts och linne, med solbrillor och en glass i handen. Elller varför inte en drink elr en kall öl, haha okej jag ska sluta drömma.. Dom dagarna kommer dom oxå ska ni se.

Nu ska jag göra mig iordning lite, fortsätta lyssna på gamla godingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0