stolt som tuppen nu!

Ni har fått en dålig uppdatering idag, och jag tror faktiskt inte ni bryr er så mycket. Hehe.
Jag måste säga det själv, är så otroligt stolt över mig själv nu! Jag har aldrig varit en person som tyckt om att ha med mig skolböckerna hem, brukar inte göra mer än nödvändigt hemma kan man säga. Men idag har jag fått massa gjort, skrivit klart historian och har kommit långt på samhällen (y) Duktigt tycker jag!
Har ett FE-prov imon oxå, men det ska nog gå bra. Ska läsa lite nu innan jag lägger mig, sen får det väl bli lite plugg imon på lunchen. När jag väl kommit igång är det nästan svårt att sluta, för då vill man bara ha det gjort.

Som ni ser har elin min pärla fixat lite på bloggen oxå, så snällt så :-) Det är lite små-ändringar som ska göras, som ni ser i vänstra hörnet t.ex. Innan var min header så tråkig att inte ens jag själv ville se den..

Ligger ett äpple bredvid mig, har ätit som en gris (som vanligt) vid datorn. Men det där jävla äpplet har legat där i typ en halvtimme, nåt är fel om plugget går före mat för mig? haha, kul att veta tycker ni. Jag förstår!


Godnatt alla fina (fula med för den delen)
Höhö.
Jag är pigg och har massa av energi nu!!
Medans jag väntar på att älskling ringer kryper jag ner med boken framför fejat nu.


big kisses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bloggen blev snygg: )

fase´n vad duktig du är , dela med dig av din energi!! sam plugg imorn efter skolan då? :)

2010-02-01 @ 22:37:43
URL: http://sofajblondin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0