Turkiet för 3e gången i sommar!

Resan är bokad! Dock blir det en tidig resa iår, men ska bli skönt att komma iväg till värmen i vilket fall. 2 juni åker jag, mamma, pappa till Turkiet. Eftersom inte Viktor vill/kan hänga med, så har jag fått med mig Filippa oxå :) Kommer bli galet kul!!

Så nu är jag ungefär såhääääääär glad, + att det ikväll blir pizza-käk med Filippa och efter det 18-årsfest för Alex och Bea. Morgondagen ser också ut att bli bra, trots att jag jobbar.. Mer om det senare.





så otroligt snygga bilder, undra vem hon på bilden är? Haha, ironi kallas det.


Kommentarer
Postat av: andrea

skönt att det är någon mer som känner som jag hehe! Nej men folk tror man bara behöver stressa mindre när det i själva verket handlar om att prioritera och planera om...tyvärr. Känns jättejobbigt att tvingas sluta men jag gör det ju för min egen skull! Hoppas du är på bättringsvägen!:)

2010-02-19 @ 17:55:56
URL: http://nykopingflickorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0