Visste ni..

att jag vill - ha sommar
att jag har - legat hemma och flötat hela dagen
att min senaste kyss - var betydelsefull
att jag lyssnar mycket på - mina vänner
att jag funderar på - en hel del
att jag pratar – väldigt mycket
att jag inte gillar – dryga människor
att min första riktiga kyss – kommer jag aldrig glömma, vilken kväll haha..
att jag avskyr när folk snackar - bakom ryggen
att kärlek är –  stort
att jag gillar – när det är fredag och man äntligen får ta helg
att jag alltid kommer att – vara mig själv
att jag är förälskad i – allt som gör mig lycklig
att sist jag grät var – i veckan
att min mobiltelefon är – en desginmobil som börjar ruttna typ
att när jag vaknar på morgonen – vill jag helst av allt bara ligga kvar
att innan jag går och lägger mig – går jag alltid på toaletten, det ni
att idag har jag – tyckt synd om mig själv
att jag just nu tänker på - jeff åberg 
att i kväll ska jag – sooooooova
att i morgon kommer jag – sova lite till, plugga och packa
att jag hoppas –  att jag kommer leva ett friskt liv
att jag verkligen vill- till falsterbo nu


säger Godnatt med en lista tagen av Hanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0