vit jet-set

har inte börjat plugga än, har istället duschat, städat rummet lite och nu har jag precis lagt över ett antal låtar till iPoden.

som sagt så åkte jag till mjölby sent i fredags, var väl där lite efter tolv när jeffen kom och mötte mig. gick upp skapligt i lördags och åkte en sväng till Linköping. Fick med mig en vit Jet-set klocka hem med stenar runt, äntligen. Sen en tröja, var väl det. åkte hem och tog det lugnt, på kvällen umgicks med Emil och Robine, blev lite gött käk, spel & film :) Trevligt!
Idag tog jag tåget hem vid ett, och som sagt så har jag inte gjort mycket nödvändigt sen dess.
Ska snaaaaart plugga, och sen stallet!


Puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0