Ångeeeeest

igårkväll blev det mest att ta igen tiden med min man under tiden vi inte hunnits ses nu med massa mys, och han fick ännu en present av mig. somnade sent efter att ha sett en grymt läskig skräckfilm på tv..
idag vaknade vi skapligt tidigt men somnade om, smet ner och gjort iordning frukost på sängen till älskling! =)
tog en promenad och bestämde oss för att dra oss ner på stan en sväng. lunchade på gotteriet och sen var det dags för honom att dra sig hemåt.
nu vet jag inte vad som händer, tror det blir en lugn em/kväll med mys framför tvn. är så jääääääävla trött idag.

jag har redan panik, vet typ inte vart jag ska ta vägen! har sån sjuuuuuuuk ångest inför måndag när jag börjar jobba, heltid i 4v..
jag vill verkligen inte, usch. mitt sista sommarlov! menmen, jag får se det så att det blir en massa pengar (:

vi hörs senare ikväll


Kommentarer
Postat av: Linda

ÅNGEST?! Hur kan du ha ångest inför jobbet? JAG ÄR JU DÄR! ;) Kommer bli superskoj! :D

2010-07-18 @ 22:31:05
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0