Dagens

Tre saker jag inte förstår mig på: mord, teknik & hur man sparar pengar
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: 3? hade vart lättare om det stod 33..proppfullt. plånbok, bodylotion & jeffs snusdosa haha
Tre saker jag gör just nu: tuggar tuggumi, bloggar & kliar mig på armen
Tre saker jag vill göra innan jag dör: resa igenom världen, skaffa barn & gifta mig
Tre saker jag kan: prata, stressa, ääääta
Tre saker jag inte kan: planera, inse när jag är sjuk, inte göra nånting alls
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Be mine, David Gray, Here's lookin at you & Sing for the moment
Tre saker jag skulle vilja lära mig: kan redan allt ;)
Tre favoriträtter: taco, korv med bröd (haha) grillat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0