en kväll i lkpg

skulle åkt in till boxholm för att bli hämtad av Robine påväg hem från jobbet igår med 10tåget, tjugo över 7 fick jag ett sms att de kommer tidigare så packade väskan i all hast och tog 8tåget. jag förstår inte att det alltid blir så för mig och då menar jag verkligen alltid. spelar ingen roll hur lång tid jag haft på mig, är alltid ute i sista sekund sen ändå.
hur som helst gjorde vi oss iordning i mjölby och börja förfesta hos Ella tillsammans med massa andra goa tjejer. sen bar det av mot linköping runt halv 12 och jag säger bara fyfaaan.. så sjukt mycket folk. när det var typ 10 personer framför oss i kön och klockan var efter ett säger vakten att det minst kommer ta 45min till så vi gav upptillslut, blev att trycka i sig en kebab istället ;)
hade faktiskt riktigt kul trots att vi inte gick in! tack tjejor.


kom nyss hem och ska nog sova lite & sen blir det en fika på stan med vicke & filippa. ikväll åker jag till jeffen tror jag.
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0