en sann tvilling

charlotte och jag träffades för första gången förra året i falsterbo. det är sjukt att vi har träffats TVÅ gånger och är så pass nära varann som vi är. känns som vi känt varann i flera år, vi funkar så bra ihop och det är jag glad för.
elin charlotte ericson är världens gulligaste tjej, så himla glad och sprallig och det älskar jag. vi skrattar åt samma saker, kommer med samma sjuka kommentarer, samma sko strl, exakt lika långa, både nu och när vi föddes. och det sjukaste av allt, födda på samma dag. samma år. vi klickade direkt och jag är så glad att jag lärt känna dig min tvilling.
falsterbo med dig har vart så jävla galet kul och jag vill inget annat än tillbaka, nästa år är vi påt igen!


DU ÄR BRA TJEJEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0