Falsterbo

det är sjukt, det har gått en vecka sen jag kom hem från Falsterbo. bara en vecka. tiden kommer gå så långsamt till nästa år. jag vill redan tillbaka. jag vill tillbaka och känna mig sådär fri och bara leva livet som man gör där nere. jag tror att jag försökt beskriva falsterbo här i bloggen innan, men hur mycket man än försöker så går det inte. det är lixom något man måste uppleva själv för att förstå. det är inte bara havet, hästarna och all fest. det är något utöver det som bara finns i falsterbo. tro mig, det är en värld för sig. alla är där utav samma anledning, att kolla på de stora tävlingarna och festa dygnen runt. det har blivit mer och mer som en festival vilket har gjort att det tillkommit hårdare regler efter förra året när det ballade ur endel.

får lite smått panik när jag tänker på att det är ett helt år kvar till vi är där igen. men det är verkligen något att se fram emot och jag längtar redan ihjäl mig. har redan lite planeringar till hur nästa år ska se ut, åh!
sjukaste, roligaste, galnaste, och bästa veckan på året - Falsterbo Horse Show

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0