Fortfarande fotbollsbrud?

min kropp säger ifrån, borde sova men det är för vaaaaarmt!
och jag måste ju nämna nåt om att Spanien vann fotbollen, VM-mästare 2010!
säger såhär,

jag har hört hela min familj sitta och skrika medan jag inte fattar nånting här på övervåningen. hockey tycker jag är svinkul men fotbollen är sådär, såg lite i början och vad jag förstod vad det en hel del fel domarslut denna matchen oxå, men som sagt.. bryr mig inte så mycket.
jeffen tyckte jag skulle hålla på holland då han har holländskt blod i sig men jag bestämde mig nyss för att hålla på Spanien ;) o vem vann? hahah

börjar bli trött känner jag, bara babblar.
godnatt för andra gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0