galet bra helg

hoppas ni haft en bra helg, min har vart UNDERBAR!
åkte ju till jeffen i fredags, gick igenom stan för att checka Broarnas Dag vilket inte var mycket att ha så blev grillat och mys hemma istället. efter en ganska galen kväll med sång och dans stack vi iväg för att ta ett kvällsdopp. även hans föräldrar. faktiskt första gången jag badade i sverige iår!
i lördags åkte vi till Motalasluss där vi spenderade dagen med glass och annat mys, sen åka och bada och sen göra sig iordning för middag hos jeffs mormor och morfar. stannade där ett tag och sen hem och vi fick nåt ryck och jag provade all hans målvaktsutrustning. helt seriöst så höll jag på att dö av både värmeslag och all svettlukt. film finns på facebook ;)
idag har vi vart och badat igen och sen bara tagit det lugnt och solat. nu är jag iaf hemma men ska snart tillbaka till mjölby hehe. för imonbitti åker vi ut på sjön!
har packat det mesta till falsterbo nu lite snabbt på några minuter och ska snart fortsätta. tar de sista imonkväll när jag kommer hem, för på tisdag drar vi till FALSTERBO! :D

nu väntar gott käk, dusch, packning och allt med ett leende på läpparna! ( :
Ha en bra kväll så hörs vi imon


PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0