Njuter till max!

sådär, nu är jag hemma. känns som det var hur längesen som helst jag sov i min egen säng, ska faktiskt bli skönt att bara va hemma ikväll.
tog ju somsagt tåget till mjölby i torsdags, och i fredags stack vi till Gbg. jag verkligen älskar göteborg, tycker mer om folket där än i sthlm. var där redan vid 2 och började med en shoppingtur inne i Nordstan, efter det lunch och sen fortsatte vi längs Avenyn. medans jeffens föräldrar såg Pink satte vi oss på en mysig restaurang längs Avenyn och unnade oss en lyxig oxfilé. medans vädret var kasst här hemma hade vi strålande sol & typ 25 grader hela dagen, underbart! var hemma runt 2 inatt, sovit hela dagen typ men är fortfarande lika trött. har fan träningsverk så mycket som vi gick igår haha. förresten fick jag med ett par skitsnygga byxor hem igår, beigha "ridbyxor" med bruna dragkedjor både fram & bak.

ska bara ta det lugnt ikväll, va hemma och käka gott med familjen och se en bra film! (:
njuter av ledigheten...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0