Snell flikka , bjuder pappa på öl!

yees fick med mig tröjan hem. kan ta en bild senare om jag hinner, har packat väskan för en helg i mjölby nu och hoppar snart in i duschen.
fan måste börja packa för falsterbo oxå, sticker tidigt på tisdag morgon och jag är så jävla taggad i år!

har legat ute i solen en stund nu och det är ju såå varmt, imon ska det bli ännu varmare. svensk sommar är underbar när den väl är här!
lite surt att ja inte är hemma ikväll när pappsen ska firas, han fyllde nämligen år innan vi stack till turkiet och vi har inte hunnit fira honom sen dess. han har heller inte fått nåt paket av mig än. får väl se om jag kan va snäll och ge honom några öl i falsterbo haha :p

nej dags att städa iordning rummet lite!
sen dusch.
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0